We hadden voor de DJ Compagny gekozen omdat ze heel goed waren aangeschreven. Eerste gesprek was ook prima en duidelijk! Daarna een eigen account gekregen en deze aangemaakt en ingevuld. We kregen zoals aangegeven 1.5 week van te voren onze dj via de mail te horen. Binnen een paar uur een extra mail dat onze dj verhinderd was en dat we zsm mogelijk een nieuwe dj zouden aangewezen krijgen. Prima dachten wij dat kan gebeuren. Maar toen werd het stil.... nu worden wij niet zo snel zenuwachtig.... en waren we druk bezig met de rest van de voorbereidingen maar toen we 1.5 dag van te voren (en een nare droom) nog niks hadden gehoord werd ik (Nathalie) toch wel wat nerveus. Zelf eerst een mailtje gestuurd, kregen snel reactie dat men er mee bezig was. Oke, dan weet je zelf, we hebben nog geen dj. Tussen de middag toch maar even gebeld, met de vraag... morgen is ons feest.... kun jij mij gerust stellen dat er wel een dj komt. Ik werd gerust gesteld... maar fijn voelde dit niet. Gelukkig rond 16.00 (1 dag van te voren) werden we gebeld door dj Bastiaan. Aardige vent en s avonds hebben we een open en eerlijk gesprek gehad. Hij heeft mij echt gerust gesteld aan het einde van ons gesprek met de woorden, niet zenuwachtig zijn, ik kom echt en we gaan er een knalfeest van maken. En dat heeft hij ook gedaan! Het geluid, de lichten, een extra dj en hij heeft goed ingespeeld op het publiek en onze wensen. Ondanks hij niet helemaal onze dj was qua style. Onze complimenten voor deze dj, want omschakkelen moest hij even zeker!! De gasten en wij hebben genoten. Maar wat wij wel eigenlijk een slechte zaak vinden is dat de dj compagny niet even de moeite heeft genomen om open en eerlijk te communiceren en/of ons te bellen of te mailen dat het niet is gegaan zoals het hoort! Wij hebben jullie een jaar geleden gecontact om onze datum vast te zetten. En dat het waarschijnlijk heel druk is (nu alle feestjes weer mogen), dat snappen wij ook. Maar jullie moeten ook begrijpen dat wij jullie gekozen hebben om eigenlijk het belangrijkste van een feestavond aan jullie uit te besteden en ja, daar betalen we jullie natuurlijk ook voor. Dus neem dit mee in jullie volgende boekingen. Communicatie is het allerbelangrijkste en gaat het een keer niet zoals het hoort.... dat kan, dat is menselijk maar zorg dat jullie blijven communiceren en neem zelf contact op ipv dat de opdrachtgevers er zelf achter aan moeten. Mvg Nathalie en Nico van Duijn - Nico
Bedankt voor jullie uitgebreide evaluatie. Mijn collega heeft gelukkig al met jullie gesproken over de evaluatie. Ook op deze manier nogmaals onze excuses dat de communicatie niet zo is verlopen zoals het hoort te zijn. Ik ben erg blij om te horen dat jullie alsnog een mooi feest hebben gehad. Hopelijk krijgen we een tweede kans en dan zorg ik ervoor dat de communicatie vlekkeloos verloopt ;). Rebecca - Partyplanner van The DJ Company